-
Ogólne
-
Czy ceny prezentowane na stronie są całkowite? Czy dotyczą 1 osoby?
Tak, wszystkie ceny prezentowane na stronie są kompletne i uwzględniają ewentualne zniżki. Ewentualne świadczenia nie wliczone w cenę imprezy (np. opłata za wizę, napiwki, wstęp do Parku Narodowego itp…) zawsze wyszczególnione są w ofercie, w sekcji „cena nie zawiera”. Podana cena dotyczy 1 osoby.
-
Czy prezentowana cena zawiera ubezpieczenie?
Tak, cena wyjazdów zwiera podstawowe ubezpieczenie turystyczne TU Europa: KL 30.000€ + NNW 3.000€ oraz bagaż 300€. Rozszerzenie ubezpieczenia o wyższe stawki gwarancyjne, sporty podwyższonego ryzyka oraz koszty anulacji z udziału w imprezie jest możliwe podczas dokonywania rezerwacji – prosimy o kontakt z naszym konsultantem. Warunki ubezpieczenia można znaleźć klikając tutaj: ACTIVTOUR OWU Travel World od 09.12.2019
-
Czy firma ACTIVTOUR posiada gwarancję organizatora?
383.139,00 PLN Tyle wynosi Gwarancja Ubezpieczeniowa ACTIVTOUR Biura Turystyki Aktywnej na nowy sezon 2019/2020. Klasuje nas to na 1 miejscu w Polsce! Polisa obowiązuje od 18.09.2019r. do 17.09.2020r. Wystawiona została przez Towarzystwo Ubezpieczeniowe EUROPA, wiodącego ubezpieczyciela biur podróży. Gwarancja na tak wysoką sumę potwierdza, iż ACTIVTOUR jest największym organizatorem wyjazdów nurkowych w Polsce.
Przedmiotem gwarancji jest:
- pokrycie kosztów powrotu klientów do kraju, w wypadku, gdy organizator turystyki wbrew obowiązkowi nie zapewni tego powrotu,
- pokrycie zwrotu wpłat wniesionych przez klientów, w wypadku, gdy z przyczyn dotyczących organizatora turystyki, impreza turystyczna nie zostanie zrealizowana,
- pokrycie zwrotu części wpłat wniesionych przez klientów za część imprezy turystycznej, która nie zostanie zrealizowana z przyczyn dotyczących organizatora turystyki.
-
Jakie dane są potrzebne do dokonania rezerwacji?
Przy dokonywaniu rezerwacji potrzebujemy danych osobowych: imię, nazwisko, data urodzenia, telefon, adres e-mail oraz adres zamieszkania. W przypadku dalszych podróży lub biletów lotniczych mogą być potrzebne numery dowodów osobistych bądź paszportów.
-
Jakie są warunki uczestnictwa oraz ubezpieczenia w firmie ACTIVTOUR?
Nasze warunki uczestnictwa możecie Państwo zobaczyć, klikając poniżej
ACTIVTOUR Warunki Uczestnictwa ważne od 25.05.2018
Warunki ubezpieczenia TU Europa KL + NNW + bagaż możecie Państwo zobaczyć, klikając poniżej
ACTIVTOUR OWU Travel World od 09.12.2019
Warunki ubezpieczenia TU Europa od rezygnacji z udziału w imprezie możecie Państwo zobaczyć, klikając poniżej
-
Kim jest firma ACTIVTOUR?
Marzysz o niezapomnianej przygodzie – dobrze trafiłeś! Zarezerwuj wyprawę życia w Activtour! Activtour to profesjonalny organizator wypraw aktywnych!
W roku 2007 ACTIVTOUR powstało z pasji, co pozwoliło nie tylko traktować firmę, jako źródło dochodu, ale także, jako drogę do realizacji marzeń i ambicji. Nasz zespół składa się z prawdziwych pasjonatów podróży, doświadczonych płetwonurków i miłośników sportów zimowych. To, co wyróżnia naszą firmę z tłumu, to indywidualne podejście do każdego Klienta
Firma ACTIVTOUR jest to koncesjonowany i profesjonalny organizator wyjazdów aktywnych. Od roku 2007 posiadamy niezbędną gwarancję ubezpieczeniową organizatora turystyki, wystawioną przez TU Europa, na kwotę 383.139,00 PLN.
Przedmiotem gwarancji jest:
• pokrycie kosztów powrotu klientów do kraju,
• pokrycie zwrotu wpłat wniesionych przez klientów,
• pokrycie zwrotu części wpłat wniesionych przez klientów za część imprezy turystycznej, która nie zostanie zrealizowana.Nasz wpis do rejestru organizatorów turystyki Urzędu Marszałkowskiego woj. Dolnośląskiego posiada numer: 355/32/2007
-
Dlaczego warto rezerwować z ACTIVTOUR?
NAJBOGATSZA OFERTA
ACTIVTOUR posiada największą bazę wyjazdów aktywnych na całym świecie. Entuzjastów białego puchu zabierzemy do Gruzji lub na Arktykę, fanów rowerowego szaleństwa na Azory, a pasjonatów dzikiej przyrody do Mongolii czy na Antarktydę! Powiedz gdzie chcesz wyruszyć, a my przygotujemy dla Ciebie wyprawę szytą na miarę, dopasowaną doskonale do Twoich potrzeb i oczekiwań…OBIEKTYWNE PORADY EKSPERTÓW
Nasze wieloletnie doświadczenie i pasję wykorzystujemy przy skrupulatnym planowaniu każdej wyprawy mając na uwadze najlepszy okres na odwiedzenie danego regionu oraz najbardziej wyjątkowe miejsca do zobaczenia, poznanie lokalnych obyczajów i przeżycie wyjątkowych atrakcji. Realizując nasze ambicje odkrywamy coraz to odleglejsze zakątki świata, aby spełniać Państwa marzenia.GWARANCJA NAJNIŻSZEJ CENY
Firma ACTIVTOUR, bazując na latach doświadczenia, współpracuje z setkami touroperatorów na całym świecie. Jesteśmy w stanie zagwarantować Państwu najlepszy wyjazd w cenach, jakich nie znajdziecie nigdzie indziej! Pobijemy ceny konkurencji oraz te, które otrzymacie dokonując bezpośredniej rezerwacji u operatora. ACTIVTOUR to gwarancja najniższych cen oraz doskonałego serwisu!OBSŁUGA NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE
ACTIVTOUR gwarantuje:
– odpowiedź na zapytania w przeciągu 24h
– profesjonalny i doświadczony zespół doradców
– telefon alarmowy 24/7
– pełny zakres ubezpieczenia
– organizację przelotówACTIVTOUR to profesjonalny organizator wyjazdów aktywnych, którego najważniejszym celem jest satysfakcja Klienta!
-
RODO - jak moje dane osobowe zostaną przetwarzane ?
- Administratorem danych osobowych i podmiotem przetwarzającym podanych przez Klientów w dokumentach rezerwacyjnych i umowie jest Activtour Biuro Turystyki Aktywnej Katarzyna Cieślawska z siedzibą przy ul. Piwna 15 LU 1; 50-353, Wrocław.
- Poprzez zawarcie umowy Klient potwierdza w swoim imieniu, oraz w imieniu wszystkich uczestników, że zapoznał się
z informacją o przetwarzaniu danych osobowych przez Biuro podróży w zakresie przedstawionym w niniejszym rozdziale. - Poprzez zawarcie Umowy Klient powierza do przetwarzania swoje dane osobowe w zakresie opisanym w Umowie i wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych oraz danych osobowych osób towarzyszących, w imieniu i na rzecz których zawiera Umowę.
- Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednakże konieczne w celu realizacji przez Biuro podróży Umowy.
- Klient ma prawo do wglądu i aktualizacji wszelkich swoich danych osobowych przetwarzanych przez Biuro podróży, a także do żądania usunięcia danych osobowych.
- Dane Osobowe będą przetwarzane przez Biuro podróży zgodnie z wymaganiami rozporządzenia (UE) 2016/679 Parlamentu Europejskiego i Rady z 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) w celu i zakresie wykonania przez Zleceniobiorcę obowiązków wynikających z Umowy. Biuro podróży, że jako podmiot wykonujący działalność turystyczną, przetwarza dane osobowe w celu świadczenia usługi turystycznej, dokonywania rozliczeń z tego tytułu oraz prowadzenia, przechowywania i udostępniania dokumentacji związanej z tą usługą.
- W celu prawidłowej realizacji przedmiotu Umowy Biuro podróży będzie przetwarzać następujące rodzaje danych osobowych: imię, nazwisko, PESEL, data urodzenia, adres zamieszkania, adres e-mail, dane osób najbliższych a w razie niezbędnej konieczności informację o stanie zdrowia dla celów ubezpieczenia albo pochodzącą z dokumentacji lekarskiej wytworzonej podczas trwania imprezy turystycznej, telefon kontaktowy, dalej zwane jako „Dane osobowe”.
- Cel i zakres przetwarzania Danych osobowych wynika bezpośrednio i ogranicza się do zadań lub usług wynikających z Umowy. Biuro podróży uprawnione jest, w szczególności do dokonywania następujących operacji przetwarzania Danych osobowych: zbieranie, modyfikowanie, przechowywanie, przeglądanie, aktualizowanie.
- Powierzone Dane osobowe przetwarzane będą przez Administratora w formie papierowej oraz w systemach informatycznych.
- Biuro podróży zobowiązuje się przetwarzać powierzone mu Dane osobowe zgodnie z Umową, Rozporządzeniem oraz z innymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego, które chronią prawa osób, których dane dotyczą.
- Biuro podróży oświadcza, iż stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w rozumieniu Rozporządzenia, które zapewniają bezpieczeństwo powierzonych do przetwarzania Danych osobowych.
- Biuro podróży oświadcza, że powierzone mu do przetwarzania Dane osobowe przetwarzane będą w Polsce oraz w niezbędnym zakresie poza terenem Polski.
- Biuro podróży oświadcza, że wdrożyło odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające adekwatny stopień bezpieczeństwa odpowiadający ryzyku związanym z przetwarzaniem powierzonych mu Danych osobowych. Biuro podróży zobowiązuje się do regularnej weryfikacji i aktualizacji stosowanych przez niego środków technicznych i organizacyjnych tak, aby zapewnić powierzonym Danym osobowym adekwatny stopień ochrony. Biuro podróży, na każde żądanie Klienta, przekaże informacje o stosowanych przez niego środkach organizacyjnych i technicznych związanych z przetwarzaniem Danych osobowych
- Biuro podróży zobowiązuje się, że jego pracownicy lub współpracownicy (w szczególności pracownicy etatowi, osoby świadczące czynności na podstawie umów cywilnoprawnych, inne osoby pracujące na rzecz Biura podróży), którzy będą przetwarzać Dane osobowe w związku z Umową, będą działać na podstawie wyraźnego upoważnienia do przetwarzania danych osobowych, w granicach określonych niniejszą Umową oraz że zostaną dopuszczeni do przetwarzania Danych osobowych jedynie po odbyciu szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych
- Biuro podróży zobowiązuje się zapewnić zachowanie w tajemnicy (o której mowa w art. 28 ust. 3 pkt b Rozporządzenia) przetwarzanych Danych osobowych przez osoby, które upoważni do przetwarzania Danych osobowych w celu realizacji Umowy, zarówno w trakcie ich zatrudnienia w Podmiocie przetwarzającym, jak i po jego ustaniu.
- Biuro podróży po zakończeniu świadczenia usług związanych z przetwarzaniem na podstawie Umowy, zgodnie z przepisami podatkowymi dotyczącymi przechowywania dokumentacji księgowej usunie wszelkie ich istniejące kopie lub dokona ich zniszczenia. Przez usunięcie Danych osobowych, rozumieć należy zniszczenie tych danych osobowych lub taką ich modyfikację, która nie pozwoli na ustalenie tożsamości osoby, której dane dotyczą (anonimizacja danych).
- Klient wyraża zgodę, aby w związku z przetwarzaniem Danych osobowych Biuro podróży korzystało z usług podmiotów trzecich, które związane są z przetwarzaniem Danych osobowych (tj. powierzyło dalej do przetwarzania Dane osobowe)
- Administrator oświadcza, że powierzenie przetwarzania Danych osobowych uregulowane zostanie na podstawie odrębnych uzgodnień zawartych z podmiotami trzecimi, zakres powierzonych do przetwarzania Danych osobowych i dopuszczalnych czynności przetwarzania przez ww. podmioty będzie adekwatny do określonego celu oraz nie będzie wykraczał poza Umowę, a podmioty którym zostaną powierzone do przetwarzania Dane osobowe będą stosowały środki techniczne i organizacyjne zapewniające wystarczający poziom ochrony powierzonych Danych osobowych. Podmiot przetwarzający ponosi pełną odpowiedzialność wobec Biura podróży za działania lub zaniechania ww. podmiotów.
-
Jaka jest polityka prywatności?
POLITYKA PRYWATNOŚCI
ACTIVTOUR Biuro Turystyki Aktywnej dokłada wszelkich starań, aby dotyczące Państwa informacje pozostawały prywatne. W związku z tym publikujemy informacje wyjaśniające zasady oraz sposób gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania informacji o użytkownikach naszego serwisu internetowego. Prosimy o uważne przeczytanie dokumentu w celu zrozumienia naszej polityki prywatności oraz sposobu wykorzystania Państwa danych osobowych.
- Administratorem danych osobowych użytkowników serwisu jest Activtour Biuro Turystyki Aktywnej (Administrator).
- Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na zasadach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Ustawa).
- Udostępnienie danych osobowych ma charakter dobrowolny, a ich przetwarzanie następuje:
- w celu realizacji przepisów prawa,
- w celu realizacji umowy,
- na potrzeby działań promocyjnych i handlowych Administratora.
- Dane osobowe zgromadzone przez Administratora mogą być udostępnione:
- odpowiednim organom państwowym na ich żądanie na podstawie odpowiednich przepisów prawa,
- innym osobom i podmiotom – w przypadkach przewidzianych przez przepisy prawa, jedynie za uprzednią zgodą osoby, której te dane dotyczą.
- Administrator zapewnia odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające bezpieczeństwo danych osobowych udostępnionych przez użytkowników serwisu, w szczególności uniemożliwiające dostęp do nich osobom trzecim lub ich przetwarzanie z naruszeniem przepisów prawa, zapobiegające utracie danych, ich uszkodzeniu lub zniszczeniu.
- Użytkownikom serwisu przysługuje prawo:
- dostępu do swoich danych osobowych udostępnionych, prawo dokonywania uzupełnienia, korekt oraz aktualizacji treści danych poprzez kontakt z Administratorem Danych Osobowych:
Activtour Biuro Turystyki Aktywnej
Dział Obsługi Klienta
ul. Piwna 15 lok. LU 1, 50-353 Wrocław - żądania czasowego lub stałego wstrzymania przetwarzania danych osobowych lub ich usunięcia, o ile okazałyby się one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zebrane z naruszeniem przepisów prawa,
- sprzeciwu wobec przetwarzania ich danych osobowych – w przypadkach przewidzianych przepisami prawa – oraz prawo żądania ich usunięcia, gdy staną się one zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane.
- dostępu do swoich danych osobowych udostępnionych, prawo dokonywania uzupełnienia, korekt oraz aktualizacji treści danych poprzez kontakt z Administratorem Danych Osobowych:
- Administrator zastrzega sobie prawo do przechowywania uzyskanych za pomocą serwisu informacji tak długo, jak jest to dozwolone ze względów prawnych, regulacyjnych, oraz ze względu na usprawiedliwione cele biznesowe.
- Administrator ma prawo wykorzystywać dane osobowe użytkowników serwisu do celów badań rynkowych oraz dla innych celów marketingowych, pod warunkiem uzyskania zgody od użytkowników serwisów na wykorzystanie danych do celów wskazanych w niniejszym ustępie.
- Użytkownicy serwisu mają prawo żądania udostępnienia kopii ich danych osobowych, które są przetwarzane oraz do sprostowania jakichkolwiek nieścisłości. Prośby o udzielenie informacji należy zgłaszać do Centrum Obsługi Klienta.
- Jakiekolwiek pytania, komentarze, reklamacje lub prośby dotyczące polityki prywatności są mile widziane i powinny być adresowane do: Centrum Obsługi Klienta.
Informujemy, że mają Państwo również prawo skontaktować się z lub zgłosić reklamację dotyczącą polityki prywatności do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
-
Co zrobić gdy już wpłaciłem/am, pieniądze na wyprawę a muszę z niej zrezygnować?
W przypadku rezygnacji z wyjazdu, prosimy skontaktować się z nami, w celu ustalenia dalszego postępowania. Postępowanie zależy od indywidualnej sytuacji klienta.
-
Co zrobić gdy się rozchoruję na wyjeździe / ulegnę wypadkowi?
Prosimy o postępowanie według instrukcji, która załączona jest w ulotce informacyjnej TU Europa. Ulotka zawsze znajduje się w wśród dokumentów przysyłanych na wyjazd. Na ulotce zawarte są wszystkie potrzebne dane do rozpoczęcia działania w takiej sytuacji.
-
Czy są zniżki grupowe?
Tak, jednak nie mamy z góry ustalonych kwot. Do spraw zniżek zawsze podchodzimy indywidualnie.
-
Co z wizami? Czy muszę je załatwić na własną rękę?
Wszystko w zależności od wyjazdu, więcej informacji w organizatora.
-
Czy napiwki są wliczone w cenę wycieczki?
Napiwki nie są wliczone w cenę.
-
Co zrobić gdy się zgubi bilet/umowę/voucher?
Wystarczy poprosić nas przesłanie/przekazanie nowego.
-
Co oznaczają skróty SGL, DBL, TPL, KR, HB, FB i BB?
SGL – pokój jednoosobowy, DBL – pokój dwuosobowy, TPL – pokój trzyosobowy, BB (z ang. bed&breakfest) – śniadanie wliczone w cenę
HB (z ang. half board) – częściowe wyżywienie, czyli śniadania i obiadokolacje
FB (z ang. full board) – pełne wyżywienie, czyli śniadania, obiady i kolacje
KR – koszty rezygnacji
-
Czy cena zawiera transfer z lotniska do hotelu/obozu, na łódź?
Tak zawsze jest to wliczone w cenę.
-
W jaki sposób mogę złożyć reklamację?
Prosimy przesłać reklamację mailowo na adres info@activtour.pl
-
Czy cena imprezy może ulec zmianie?
Tak. Niestety czasem, podmioty od nas nie zależne zdecydują podnieść cenę za daną usługę np. wstęp do parku narodowego. Takie zwyżki zdarzają się bardzo rzadko a klient zostanie zawsze poinformowany o takiej sytuacji.
-
Jak dokonać rezerwacji?
Wystarczy skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie. Nasz zespół pokieruje całym procesem rezerwacji i odpowie na wszelkie pytania.
-
Jaką zaliczkę trzeba wpłacić?
Wszystko zależy od ceny wybranego wyjazdu. Szczegóły znajdą Państwo w danej ofercie.
-
Czy za rezerwacją mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, jest taka możliwość. W sprawie faktury prosimy o informacje podczas składania rezerwacji.
-
Do jakich krajów potrzebuję wizy turystycznej?
Wszelkie informacje znajdą Państwo na oficjalnej stronie MSZ https://nowyjork.msz.gov.pl/pl/informacje_konsularne/z_wiza_czy_bez_wizy/
-
Czym jest TFG – turystyczny fundusz gwarancyjny? Ile wynosi składka?
To przede wszystkim dodatkowe zabezpieczenie dla klientów na wypadek ogłoszenia niewypłacalności biura podróży. Środki z TFG służą do pokrycia kosztów powrotu do kraju oraz zwrot wpłat za niezrealizowane i przerwane imprezy turystyczne. Koszt składki waha się od 7zł do 15zł, w zależności od kierunku wyjazdu.
-
Czy ceny prezentowane na stronie są całkowite? Czy dotyczą 1 osoby?
-
Lot samolotem
-
Czy można wybrać sobie miejsce siedzące w samolocie?
W lotach czarterowych nie ma takiej możliwości, z kolei w przypadku przelotów rejsowych jest to zawsze możliwe ale nie zawsze jest to bezpłatne – zależy od linii lotniczej. Więcej informacji u organizatora.
-
Czy mogę kupić sam bilet lotniczy, bez zakupu wyprawy?
Tak, oferujemy sprzedaż samych biletów lotniczych. Działa to również w drugą stronę – możemy sprzedać samą wyprawę bez wliczenia przelotów.
-
Co się stanie gdy spóźnię się na odprawę samolotową?
Zrobimy wszystko aby załatwić nowy przelot, tak aby nasz klient doleciał jak najszybciej do reszty grupy.
-
Co zrobić gdy podczas przelotów mój bagaż zaginie?
Jeśli na próżno wypatrujesz swojego bagażu na taśmie, pierwsze kroki skieruj do Biura Bagażu Zagubionego, zlokalizowanego w strefie pasażerskiej (zazwyczaj w hali przylotów). Zgłoś się tam z:
- częścią karty pokładowej, wydanej podczas odprawy bagażowo-biletowej
- dowodem tożsamości
- kwitem świadczącym o nadaniu bagażu
- biletem (nieobowiązkowy)
Na miejscu podajesz wszystkie informacje niezbędne do znalezienia bagażu i sporządzony zostaje protokół nieprawidłowości bagażowej PIR (Property Irregularity Report). Pilnuj go jak oka w głowie, ponieważ bez niego trudno jest później ubiegać się o odszkodowanie. Dzięki spisaniu protokołu, dane trafiają do systemu. Gdy opóźniony bagaż dotrze na lotnisko, będzie można go namierzyć, a następnie dostarczyć (mniej lub bardziej) udręczonemu turyście pod wskazany przez niego adres.
-
W jakim terminie otrzymam bilet lotniczy?
Termin jest zależny od tego czy jest to lot czarterowy czy rejsowy. Najwcześniej bilety otrzymają Państwo miesiąc przed wylotem a najpóźniej 2 dni przed wylotem.
-
Czy godziny lotów mogą się zmienić?
Tak. Zdarza się to bardzo rzadko, jednak ze względów nie zależnych od Activtour a zależnych od przewoźnika, taka sytuacja może zaistnieć.
-
Czy można wybrać sobie miejsce siedzące w samolocie?
Najbliższe wyprawy
Nurkowanie
Naszym żywiołem są nie tylko góry oraz ziemia. Od blisko 13lat organizujemy wyprawy nurkowe na wszystkie kontynenty! Zapraszamy do naszego podwodnego świata… także początkujących!